وبلاگ

Our Latest News

یک انتقال تصویر با ثبات و با کیفت با EZCast MiniBox

EZCast MiniBox جدیدترین گیرنده تصویر 4K عملکرد پخش بی سیم بسیار پایداری را فراهم میکند و به GENUINK اجازه داد ویدیوی معرفی شرکت خود را با اطمینان در video wall  در طول نمایشگاه  CES 2020 پخش کند.

GENUINK  به عنوان تنها تولید کننده نانوذرات ضد جعل، جوهر امنیتی با خاصیت مغناطیسی برای محافظت در برابر تقلب و جعل ساخته است تا برای برنده های مطرح مورد استفاده قرار گیرد.

چرا EZCast MiniBox؟

EZCast MiniBox از صفحه نمایش 4K پشتیبانی می کند

Video wall در حدود 3 متر ارتفاع 6 متر عرض دارد و برای پخش فیلم های با کیفیت بالا طراحی شده است. یک منبع ویدیویی با کارایی نسبتاً بالا مورد نیاز است ، در غیر این صورت ، خروجی روی Video wall بسیار مبهم خواهد بود. EZCast MiniBox خروجی با 4k به شما امکان را می دهد ویدیو به وضوح در  video wall نمایش داده شود.

EZCast MiniBox با وجود تداخلات و نویزها ی  Wi-Fi ، درون سالن نمایشگاه پخش می شود

سالن های نمایشگاه همیشه توسط صدها منبع سیگنال Wi-Fi پوشیده شده اند.

EZCast MiniBox از آنتن دوتایی برخوردار است و از Wi-Fi 5GHz پشتیبانی می کند تا به پخش محتوای GENUINK 4K بدون تأخیر کمک کند.

EZCast MiniBox اولین گیرنده نمایشگر 4K و LAN است که در بازار وجود دارد ، از Wi-Fi و اتصال LAN پشتیبانی می کند ، که به غرفه داران امکان استفاده آسان را از Wi-Fi یا LAN برای قرار دادن در محیط های مختلف نمایشگاه فراهم می کند.

با تلفن همراه خود بازی کنید

GENUINK یک EZCast MiniBox را از طریق کابل HDMI بر روی video wall  خود نصب میکند و فیلمبرداری از تلفن همراه را فوراً و بدون حمل یک لپ تاپ دیگر شروع میکند.

 

EZCast MiniBox از فناوری بی سیم کلیه دستگاه ها و پروتکل های محبوب سیستم عامل ، از جمله آینه سازی صفحه نمایش iOS و Miracast پشتیبانی می کند.

EZCast MiniBox جمع و جور است و در کیف شما جای می گیرد.

طراحی قابل حمل آن باعث می شود تا به یک همراه مسافرتی کامل تبدیل شود و مورد علاقه متخصصان تجارت باشد.

Search