ezcast

هوشمند سازی مدارس با EZCast

هوشمند سازی مدارس با EZCast

مدتی است بحث هوشمند سازی مدارس ، کلاس ها و استفاده از ابزارآلات بروز و کارآمد جهت کمک به اساتید برای تدریس مطرح است .

استفاده از تخته های آموزشی هوشمند ، کامپیوتر و تبلت ، پروژکتور ، تجهیزان کمک آموزشی مدرن و ...

یکی از وسیله هایی که می تواند اساتید و معلمان را در کلاس های مدرسه ، دانشگاه و آموزشگاه ها یاری رساند ، دانگل های انتقال تصویر ای زی کست (ezcast) هستند .

با استفاده از این دانگل ها به راحتی می توانید مطالب موجود در کامپیوتر ، نوت بوک ، تلفن همراه و یا تبلت خود را به صورت بی سیم بر روی پروژکتور یا تلویزیون موجود در کلاس بیاندازید .

بدین ترتیب دیگر نیازی نیست حتما پشت میز خود باشید تا بتوانید تدریس را انجام دهید و یا حتما با استفاده از فلش مموری اطلاعات را به کامپیوتر داخل کلاس منتقل کنید و بعد تدریس را آغاز کنید . با استفاده از دانگل ، اطلاعات بر روی هر کدام از وسایل شما که باشد می توانید به صورت وایرلس صفحه نمایش دستگاه خود را به پروژکتور و یا تلویزیون منتقل کنید و در طول کلاس هم در حال حرکت باشید ، اقدام به پخش ویدئو نمایید و یا تصاویر مرتبط را نشان دهید ، و یا یک فایل پی دی اف یا ورد را باز کنید و متن درس را بر روی صفحه نمایش دهید .

استفاده از دانگل های انتقال تصویر ای زی کست علاوه بر اینکه کار نمایش را آسان می کند ، باعث کاهش هزینه های خرابی کابل VGA پروژکتور و تلویزیون بدلیل استفاده کمتر نیز می شود .

ایده پردازان نماینده رسمی دانگل های انتقال تصویر EZCast آماده ارائه خدمات به دانشگاه ها ، آموزشگاه ها و مدارس سراسر کشور می باشد .

در این صفحه می توانید انواع مدل های ای زی کست را مشاهده نمایید . (اینجا کلیک کنید)

 

Search